Obchodní podmínky

V následujícím textu naleznete informace týkající se podmínek nákupu v tomto internetovém obchodě.

Kupní smlouva

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami našeho internetového obchodu www.vegetalismus.cz  a  souhlasíte  s níže uvedenými obchodními podmínkami – s odvoláním na §273 Obchodního zákoníku.

Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky provedené přes objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.

Objednávka

1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.

2. Po odeslání objednávky Vám bude odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás okamžitě e-mailem ( v sekci Napište nám) nebo telefonicky. V případě, že jste toto potvrzení nedostali, znamená to, že jste chybně vyplnili fakturační údaje či chybně uvedli Vaší e-mailovou adresu (nejčastější situace).

3. Zásilka je vyřízena obvykle obratem, nejpozději však je vyexpedována do 3 dnů.

4. Objednávku lze stornovat nebo upravit  do jedné hodiny po odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám, e-mailem na adresu info@vegetalismus.cz.

5. V případě, že zboží není skladem, Vás ihned vyrozumíme a dohodneme se na dalším postupu.

6. Při nákupu zboží v hodnotě nad 2000,-- Kč poplatek za dopravu neúčtujeme (týká se pouze České republiky).

7. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.

8. Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.vegetalismus.cz jsou platné v okamžiku objednání.  Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v případě náhlé změny kurzu CZK vůči EUR nebo USD nebo neočekávané změny obchodních podmínek výrobce či distributora daného produktu . Ve výjímečných případech  náhlé změny ceny nebo možnosti dodání produktu od výrobce (dodavatele) je prodávájící oprávněn odmítnout plnění automaticky potvrzené objednávky.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

  • Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
  • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi.

POZOR!!! Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět. 

Doručení zboží a způsob úhrady

1. Zboží zasíláme v České republice poštou, přepravcem Geis nebo spediční společností PPL. Konkrétní způsob dodání si zvolíte sami při vyplňování objednávkového formuláře.

2. V objednávkovém formuláři si zvolíte i způsob úhrady z nabízených možností:

  • platbu v hotovosti - dobírkou - při doručení zboží
  • platbu bankovním převodem předem na náš účet (jestliže nedojde k uhrazení objednávky do 15 pracovních dnů od jejího učinění, bude objednávka z naší strany stornována)
  • platební  kartou - musí být aktivována pro platbu na internetu

3. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy.

4. Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.

5. V každém balíčku je přiložena faktura, kterou je nutné uschovat pro případ vrácení zboží.

 

Přeprava Českou poštou:

  • Zboží vám bude doručeno druhý pracovní den od expedice zásilky (dohodnuto smluvně s Českou poštou - obchodní balík).
  • Sledování zásilky - v den, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás zprávu s číslem zásilky (podmínkou je správně uvedená Vaše e-mailová adresa) a můžete ji sledovat na http://www.cpost.cz - zjistíte tak, kde se právě přepravuje či kde je uskladněna v případě, že Vás doručovatel České pošty nezastihl. Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 7 dnů, pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.
  • Výše poštovného je smluvně dojednána s Českou poštou a liší se podle výběru způsobu platby zboží

Ceny:
- balík Do ruky - při platbě předem bankovním převodem či platební kartou : 97,- Kč
- balík Do ruky -  při platbě na dobírku (platba zboží v hotovosti při převzetí zásilky): 133,-Kč (poštovné 97,- Kč + 36,- Kč dobírka - vše včetně DPH)
- balík Na poštu - při platbě předem bankovním převodem či platební kartou: 78,- Kč 
- balík Na poštu - při platbě na dobírku: 114,- Kč (poštovné 78,- Kč + 36,- Kč dobírka - vše včetně DPH)
- balík Do Balíkovny - při platbě předem bankovním převodem či platební kartou: 63,- Kč
- balík Do Balíkovny - při platbě na dobírku: 99,- Kč (poštovné 63,- Kč + 36,- Kč dobírka - vše včetně DPH)

Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti.

Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození :

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Předáváme informace České pošty:

  • přepravíme a dodáme zboží do hmotnosti 30 kg po celé České republice
  • garantujeme dodání již následující pracovní den po dni podání
  • prodlužujeme dobu doručování  balíkových zásilek ve vybraných lokalitách, a to až do  večerních hodin
  • avizujeme doručování Vaší zásilky prostřednictvím SMS zprávy
  • umožňujeme sledování cesty Vaší zásilky On-line
  • nabízíme možnost uložení Obchodního balíku na Vámi zvolené (nejbližší) pobočce České pošty po dobu 7 dnů

Bližší informace o všech typech balíkových zásilek a ostatních službách České pošty najdete na www.ceskaposta.cz  .

 

 

Přeprava s dopravcem GEIS:


 

  • V den předání balíčku kurýrovi (řidiči spol. Geis) Vám bude odeslána e-mailová zpráva s informací, že dopravce balíček převzal
  • Následující pracovní den je zásilka doručována
  • Na začátku rozvozu (v ranních hodinách) obdržíte od dopravce Geis sms-zprávu, že balíček je tento den rozvážen
  • Přesnější čas doručení Vám oznámí během dne telefonicky řidič - Podmínkou kontaktu se řidičem je sdělení Vašeho telef. čísla, na kterém budete k zastižení (uvedení do objednávkového formuláře).
  • V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě "Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení"
  • Následující den bude pokus o doručení opakován - v případě neúspěšného pokusu o doručení bude zásilka uložena na depu příslušném k adrese příjemce
  • Doba uložení na depu je 7 dnů, v nichž lze kdykoliv zažádat o opětovné doručení
  • V případě nepřevzetí zásilky se tato vrací po 7 dnech odesílateli
  • Sledování zásilky on-line: pohyb zásilky lze sledovat na webových stránkách dopravce www.geis.cz - vpravo, popř. zde: http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx
  • Více informací na www.geis.cz

Ceny:
- při platbě předem bankovním převodem či platební kartou: 84,-- Kč (včetně DPH)
- při platbě na dobírku: 108,-- Kč (dopravné 84,-- Kč + dobírka 24,-- Kč - vše včetně DPH) - dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou řidiči GEIS při převzetí zásilky


Přeprava expresní balíkovou službou PPL:

  • Zboží vám bude doručeno k vašemu domu nejpozději do 48 hodin od expedice. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Před samotným rozvozem vás však kontaktuje řidič PPL a domluví se s Vámi na přesnějším čase rozvozu. Podmínkou kontaktu se řidičem je sdělení Vašeho telef. čísla (uvedení do objednávkového formuláře).
  • Sledování zásilky – v den, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás zprávu s číslem zásilky a můžete ji sledovat na http://www.ppl.cz.
  • Výše přepravného je smluvně dojednána se spedičním dopravcem PPL a liší se podle výběru způsobu platby zboží:

Ceny:
- při platbě předem bankovním převodem či platební kartou: 112,-- Kč
- při platbě na dobírku : 136,-- Kč (dopravné 112,-- Kč + dobírka 24,-- Kč - vše včetně DPH) - - dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou řidiči PPL při převzetí zásilky

Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození

Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze v případě, že není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci (firmě PPL) na: http://www.ppl.cz/reklamace.asp (číslo reklamované zásilky = číslo balíku) nebo na lince 844 775 775. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Objednávky ze Slovenska jsou vyřizovány za podmínek:

Na dobírku zásilky na Slovensko neposíláme. Objednávky ze Slovenska vyřizujeme jen za následujících podmínek:

1. platba:

  • platební kartou

Pozor !!! Upozorňujeme zákazníky, že při platbě kartou si banka neúčtuje poplatek za provedený přeshraniční  (převod finanční čásky z jedné měny na jinou např. z eura na koruny) finanční převod.

2. cena dle zvoleného dopravce:

  • přeprava Českou a Slovenskou poštou - 330,-- Kč
  • přeprava dopravcem Geis - 190,-- Kč
  • přeprava expresní balíkovu službou PPL – 210,-- Kč
Upozorňujeme, že neprodáváme zboží slovenským firmám, které jsou plátci DPH!

Upozorňujeme, že veškeré informace o doručení zboží a způsobu úhrady jsou platné pouze pro území České a Slovenské republiky. Objednávky z jiných států vyřizujeme výhradně po individuálně domluvených podmínkách. 

Kontrola dodávky

V případě, že balíček přijde viditelně poškozen a vy jste tedy s dopravcem sepsali protokol o shledané závadě, sdělte nám prosím tuto skutečnost a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost dopravce, není možno brát ohled.

Reklamační řád

Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  • O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám. Zde uveďte jméno, příjmení, adresu a důvod reklamace.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude reklamace vyřízena.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.

Vrácení zboží

  • Zboží je možné nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje.
  • O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno.
  • Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na Váš účet nebo poštovní složenkou (poplatek za poslání peněz, který si účtuje Česká pošta Vám bude stržen). Pro případ vrácení peněz bankovním převodem připište číslo vašeho účtu a kód banky.
  • Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží, nikoliv poštovné.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Informace k placení platební kartou

Upozorňujeme, že platební karty nejsou určeny pro platby na internetových obchodech - nemají běžně aktivovanou možnost platby on-line. Tuto možnost vám u vaší karty aktivuje vaše banka.

ONLINE PLATEBNÍ KARTY 

Při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na Internetu

E-commerce 3-D Secure
Česká spořitelna pro transakce typu e-commerce používá řešení 3D Secure. Toto řešení je vyvinuto na bázi nejmodernější aplikace kartových asociací Visa a MasterCard. Jedná se o celosvětově standardizovaný proces placení a akceptace karet na internetu, který z hlediska bezpečnosti a komfortu splňuje nejnáročnější požadavky nejen obchodních partnerů, ale také zákazníků nakupujících na internetu.

Platba kartou je bezpečná

  • údaje platební karty jsou zadávány přímo zpracovatelské bance
  • obchodník nemá přístup k údajům platební karty
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
  • řešení obsahuje zadávání bezpečnostního prvku - tzv. CVV2, resp. CVC2, což je trojmístný kód umístěný zpravidla na zadní straně karty v podpisovém proužku
  • přítomnost log Verified by Visa kartové společnosti Visa a MasterCard SecureCode kartové společnosti MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v internetovém obchodě

Výhody pro zákazníky

  • vysoká rychlost provedení platby
  • vysoká bezpečnost a transparentnost probíhající transakce
  • vysoká důvěryhodnost obchodníků podporující 3D Secure
  • veškerá komunikace probíhá přímo mezi zákazníkem a bankou bez prostředníka
  • pro zahraniční zákazníky nulový poplatek za přeshraniční finanční převod ( např. při nákupu ze Slovenska z eur na české koruny)!

Přijímané platební karty

• VISA
• VISA Electron
• MasterCard
• Maestro

Způsob platby
Pokud se rozhodnete využít k platbě za vybrané zboží Vaši platební kartu, při vyplňování fakturačních a kontaktních údajů Vám bude nabídnut „způsob zaplacení zásilky“: „ platba on-line kartou“. Vy si zvolíte kartu, kterou vlastníte.

Poté budete přesměrováni do zpracovatelské banky, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné zpravidla na zadní straně karty - na podpisovém proužku Vaší karty). Pokud máte Vaši kartu zabezpečenou pro platby přes internet, budete ještě vyzváni k zadání Vašeho hesla.

Tyto informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí bezpečný zakódovaný přenos dat a obchodníkovi (nám) pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty obchodníkem (tj. námi). Vaše data jsou při přenosu po internetu chráněna vysokým stupněm kryptování a nejsou volně přístupná (při dokončení transakce vám platební stránky ohlásí, že nyní budete opět přesměrováni na stránky našeho obchodu - zároveň se může objevit hlášení, že údaje budou zaslány nekódovaně a mohou být přečteny třetí osobou, znamená to pouze, že budete přesměrováni ze  silně zabezpečených stránek České spořitelny zpátky na naše stránky, platba už je v tomto okamžiku ale bezpečně ukončena, protože probíhá celá na stránkách České spořitelny, váš účet je v absolutním bezpečí).O výsledku transakce jste informováni e-mailem.

Přítomnost log Verified by Visa kartové společnosti Visa a MasterCard Secure Code kartové společnosti MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě.

V případě, že Vám banka nepotvrdí provedenou platbu Vaší kartou, může to být z některého z těchto důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu není dostatek finančních prostředků nebo byl vyčerpán Váš limit pro internetové transakce
  • platební karta není určena pro transakce u internetových obchodů. V tomto případě je nutné se obrátit na vydavatelskou banku, která tuto možnost u Vaší karty aktivuje.

Uveřejněná loga, názvy produktů a názvy technologií jsou registrovanými ochrannými známkami a ochrannými známkami daných společností.

• platební brána komunikuje i v anglickém a německém jazyce
• akceptace cizích měn je samozřejmostí - v současné době nabízíme EUR, USD, GBP a SKK

Bezpečnostní ujednání
  •  Ochrana osobních dat - provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů on-line, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.

Informace pro zákazníky:

  • Etnobotanický materiál zde nabízený je určen pro spirituální, okrasné, vědecké a studijní účely.
  • Semínka jsou určena pouze pro pěstování
  • Etnobotanický materiál není určen ke konzumaci, kouření nebo léčbě.
  • Vegetalismus.cz nenese odpovědnost za nesprávné užití nabízeného zboží.
  • Texty uvedené na stránkách nenabádají ke konzumaci či nesprávnému užití. Veškeré texty mají pouze informativní charakter, čí slouží jako studijní podklady pro další možný výzkum.
  • Vegetalismus.cz nenese odpovědnost za články uveřejněné v redakční části, příspěvky neprocházejí jazykovou úpravou a za jejich obsah je odpovědný autor..
  • Informace o použití na etiketě není návodem ke konzumaci, ale má pouze informovat o tradičních způsobech užití.

Upozornění:

1. Nakupovat v našem internetovém obchodě smí pouze osoby starší 18 let.

2. Nákup zboží je možný pouze přes internet.

Děkujeme Vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem. Přejeme Vám radost při nakupování v klidu domova.

 


Vegetalismus.cz na FacebookuVegetalismus.cz - G+

Nákupní košík

počet položek0 ks
Cena celkem0 Kč
zobrazit nákupní košík

Registrace a přihlášení

Možnosti platby

Online platby kartami: 

Visa - online platby VisaElectron - online platby

Maestro - online platby MasteCard - platba online



Možnosti dopravy a platby

 





スーパーコピーブランド