Ukončení nákupu s platbou přes on-line bránu GoPay

Jak se postupuje při platbě bankovním převodem on-line

Po ukončení výběru zboží se postupuje obvyklým způsobem:

  1. otevřete si svůj košík a zkontrolujete jeho obsah, popř. ještě upravíte
  2. dalším krokem je volba dopravce (PPL nebo Česká pošta) a výběr způsobu, jakým chcete objednávku zaplatit
  3. pokračujete k vyplňování potřebných údajů pro odeslání objednávky (vyplňování fakturační a doručovací adresy) - buď jste u nás zaregistrovaný/á a přihlásil/a jste se hned při vstupu do e-shopu, pak se Vám hned zobrazují všechny potřebné údaje nebo musíte uvést svoji e-mailovou adresu a poté vše potřebné vyplnit (POZOR -  vždy si zkontrolujte správnost Vámi uvedené e-mailové adresy!)
  4. v dalším kroku už uvidíte celou svoji objednávku i s uvedenými údaji a zbývá vstoupit do prostoru pro platbu - stisknutím tlačítka "platba GoPay"
  5. objeví se před Vámi 6 tlačítek, tj. nabídka výběru šesti bank. Vyberte si banku, u které máte svůj účet a postupujte podle  pokynů.
Platba po zvolení banky, u které máte svůj účet

Následující informace si můžete přečíst i v prostoru platby, v systému GoPay:

1.  Online platba prostřednictvím bankovního převodu z účtu Raiffeisenbank.

Pokud máte bankovní účet u Raiffeisenbank, můžete využít ON-LINE bankovní převod pomocí služby ePlatby. Na rozdíl od běžného bankovního převodu je informace o provedené platbě předána obchodníkovi online.

Na platební bráně GoPay potvrďte objednávku tlačítkem „Potvrdit“. Ihned budete přesměrováni na stránky internetového bankovnictví Raiffeisenbank, kde proveďte přihlášení do svého bankovního účtu. Po přihlášení se zobrazí předvyplněný platební příkaz, který zkontrolujte! Pokud je vše v pořádku, proveďte potvrzení platebního příkazu. Nyní budete přesměrováni zpět na platební bránu, kde vyčkejte do okamžiku potvrzení o úspěšně provedené platbě. Ověření může trvat i několik minut.

Po úspěšném zpracování platby dojde k automatickému přesměrování na stránky E-shopu a okamžité expedici zaplaceného zboží/služby ze strany obchodníka. Obchodník je neprodleně informován o provedené platbě.

2.   Online platba prostřednictvím bankovního převodu z účtu Komerční banky.
Pokud máte bankovní účet u Komerční banky, můžete využít ON-LINE bankovní převod pomocí služby MojePlatba. Na rozdíl od běžného bankovního převodu, je informace o provedené platbě předána obchodníkovi online.

Na platební bráně GoPay potvrďte objednávku tlačítkem „Potvrdit“. Ihned budete přesměrováni na stránky internetového bankovnictví Komerční banky, kde proveďte přihlášení do svého bankovního účtu. Po přihlášení se zobrazí předvyplněný platební příkaz, který zkontrolujte. Pokud je vše v pořádku, proveďte platbu potvrzením příkazu. Obchodník je ihned informován o provedené platbě.

Po zaplacení objednávky dojde k automatickému přesměrování na stránky E-shopu a okamžité expedici zaplaceného zboží/služby ze strany obchodníka.

3.   Online platba prostřednictvím bankovního převodu z účtu mBank.
Pokud máte bankovní účet u mBank, můžete využít ON-LINE bankovní převod pomocí služby mPeníze. Na rozdíl od běžného bankovního převodu je informace o provedené platbě předána obchodníkovi online.

Na platební bráně GoPay potvrďte objednávku tlačítkem „Potvrdit“. Ihned budete přesměrováni na stránky internetového bankovnictví mBank, kde proveďte přihlášení do svého bankovního účtu. Po přihlášení se zobrazí předvyplněný platební příkaz, který zkontrolujte. Pokud údaje souhlasí, proveďte platbu potvrzením příkazu. Obchodník je neprodleně informován o provedené platbě.

Po zaplacení objednávky dojde k automatickému přesměrování na stránky E-shopu a okamžité expedici zaplaceného zboží/služby ze strany obchodníka.

4.    On-line platba prostřednictvím internetového bankovnictví Fio banky.
Pokud máte bankovní účet u Fio banky, můžete využít ON-LINE bankovní převod. Na rozdíl od běžného bankovního převodu je informace o provedené platbě předána obchodníkovi online.

Na platební bráně GoPay potvrďte objednávku tlačítkem „Potvrdit“. Ihned budete přesměrováni na stránky internetového bankovnictví Fio banky, kde proveďte přihlášení do svého bankovního účtu. Po přihlášení se zobrazí předvyplněný platební příkaz, který zkontrolujte. Pokud údaje souhlasí, proveďte platbu potvrzením příkazu. Obchodník je neprodleně informován o provedené platbě.

Po zaplacení objednávky dojde k automatickému přesměrování na stránky E-shopu a okamžité expedici zaplaceného zboží/služby ze strany obchodníka.

5.    On-line platba prostřednictvím internetového bankovnictví GE Money Bank.
Pokud máte bankovní účet u GE Money Bank, můžete využít ON-LINE bankovní převod. Na rozdíl od běžného bankovního převodu je informace o provedené platbě předána obchodníkovi online.

Na platební bráně GoPay potvrďte objednávku tlačítkem „Potvrdit“. Ihned budete přesměrováni na stránky internetového bankovnictví GE Money Bank, kde proveďte přihlášení do svého bankovního účtu. Po přihlášení se zobrazí předvyplněný platební příkaz, který zkontrolujte. Pokud údaje souhlasí, proveďte platbu potvrzením příkazu. Obchodník je neprodleně informován o provedené platbě.

Po zaplacení objednávky dojde k automatickému přesměrování na stránky E-shopu a okamžité expedici zaplaceného zboží/služby ze strany obchodníka.

6.   On-line platba prostřednictvím internetového bankovnictví Volksbank.
Pokud máte bankovní účet u Volksbank, můžete využít ONLINE bankovní převod. Na rozdíl od běžného bankovního převodu je informace o provedené platbě předána obchodníkovi online.

Na platební bráně GoPay potvrďte objednávku tlačítkem „Potvrdit“. Ihned budete přesměrováni na stránky internetového bankovnictví Volksbank, kde proveďte přihlášení do svého bankovního účtu. Po přihlášení se zobrazí předvyplněný platební příkaz, který zkontrolujte. Pokud údaje souhlasí, proveďte platbu potvrzením příkazu. Obchodník je neprodleně informován o provedené platbě.

Po zaplacení objednávky dojde k automatickému přesměrování na stránky E-shopu a okamžité expedici zaplaceného zboží/služby ze strany obchodníka. Ukončení nákupu s platbou přes on-line bránu GoPay